Doğa Sporu ve Etkinlikler
Bir HAYALİMİZ vardı: Tabiatla iç içe, lüks ama rahat ve sıcacık kütük evlerde yaşamak. Plaja yakın olmayı ve Akdeniz’in güneşini hissetmeyi hayal etmek.
Bir MİSYONUMUZ vardı: Sağlıklı yaşamak, yoga sayesinde bedensel, duygusal, akılsal, zihinsel ve ruhsal seviyelerde uyum sağlamak. Kendi organik bahçemizde yetiştirdiğimiz ürünlerle yüksek kalitede yiyeceklerin tadına varmak.
Bir TUTKUMUZ vardı: Antik Likya yollarında yürümek, Olimpos tabiat parkı ve dağlarında pedal çevirmek ve yorgunluğumuzu tekne gezisinde atmak. Aktif olma tutkumuzla tabiatın sunduğu maceraların tadını çıkarmak.
Bir HEDEFİMİZ vardı: Mutlu olmak, gece ateşin etrafında oturarak müzik dinlemek, ateş parlamalarının yıldızlara karışmasını izlemek.

Hayalimiz gerçekleşti: Biz, kalitede zirveye ulaşmak için, benzersiz bir konumda yerküreden her şeyin en iyisini bir araya getirdik. Şimdi bu eşsiz deneyimi sizlerle paylaşmaya davet ediyoruz.

DOĞA YüRüYüşü

Hiking
Antalya ve Fethiye arasındaki 507 kilometre uzunluktaki Likya Yolu dünyanın en güzel on yürüyüş yolundan birisidir. Olimpos da Likya Yolu üzerindedir. Gelidonya Feneri ve Maden koyu yürüyüş parkurları deniz, dağ ve orman manzaralarında yapılmaktadır. Süre: 4-6 saat.

DAĞ BİSİKLETİ

Türkiye’nin görkemli Toros dağlarının keyfini çıkarıyoruz. Olympos’un muhteşem manzaralarını, yaylaları, eski medeniyetlerin kalıntılarını goreceksiniz ve bozulmamış çam ormanları içerisinde harika doğada olacaksınız.

DENiZ KANOSU

Sea Kayaking
Olimpos-Çıralı plajından Akdeniz’in en güzel koylarından Ceneviz koyuna doğru kürek cekiyoruz. Yolda yüzme ve mağara gezintisi molası verdikten sonra Sazak koyu, Ceneviz koyunda sandviç ve yüzme molası. Aktivite süresi 4-5 saat. Zorlu

ATV TURLARI

Olimpos’dan Çıralı’ya manzaralı dağ yollarında ATV turu. Gözleme yemek için mola. Toplam süre 3 saat

TEKNE TURLARI

Olimpos plajından sabah 10:30’da hareket, Sazak ve Ceneviz koylarında mola ve denize giriş. Mağara içerisinde yüzme, ızgara balık. Dönüş : 17:00

YOGA

Otelimizde yoga eğitmenlerinden yoga dersleri. Ayrıca yoga grupları için kamp hizmetleri

3 AKtivite Birarada

multi activityOlimpos Köyü’nde kahvaltı yaptıktan sonra Çıralı-Olimpos sahiline doğru bisiklet sürüyoruz.
Olympos antik kentine 3 km pedal çevirerek giriyoruz ve sonra çevresini de görmek için antik kentte 1 km pedal çevirmeye devam ediyoruz. Olympos sahilinde kısa bir ara verdikten sonra bisikletlerimiz ile Çıralı Köyü’ne 1 km yürüyüş ve plajın sonuna kadar tekrar pedal çeviriyoruz,
Ormanda, sahil kenarında harika doğada Maden Koyu’na doğru yürüyoruz,
Koyda öğle yemeginden sonra sahilde bizi bekleyen deniz kanoları ile Olympos Plajı’na doğru yola çıkıyoruz ve ardından 3 deniz mili boyunca kürek çektikten sonra Olimpos antik kenti’ne ulaşıyor ve kenti geziyoruz. Otele dönüş ve havuz başında mangal keyfi